
Emri i Lëndës : Histori dhe Kulturë Britanike | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ELL 315-1 | B | 5 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs ka për qëllim tu mësojë studentëve elementët kryesore të Historisë dhe kulturës Britanike. | |||||||
Objektivat | Ky kurs synon: 1. Tu mësojë studentëve rëndësinë e klasës sesi mendojnë dhe sillen anglezët 2. Tu mësojë studentëve historinë britanike nga fundi i pushtimit Romak deri në Revolucionin Industrial 3. Ti lejojë studentët të vlerësojnë dhe kuptojnë sesi historia ka influencuar në shoqërine e sotme dhe formimin e sitemit politik në britani 4. Ti tregoje studenteve sesi anglezët ndërveprojnë dhe pse ata zgjedhin forumet dhe mënyrat sesi shprehen 5. Të inkurajojnë studentët të bëjnë pyetje dhe të nxjerrin konkluzione rreth kulturës së tyre dhe të bëjnë krahasimin me kulturën britanike 6. Tu mësojë studentëve esencën e Englishness 7. Tu mësojë studentëve cfarë efekti ka apo nuk ka globalizmi në Englishness | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje | |||||||
2 | Koha | |||||||
3 | Të përshëndesim njëri tjetrin | |||||||
4 | Humori | |||||||
5 | Kodet gjuhësore të klasës | |||||||
6 | Telefoni celular | |||||||
7 | Biseda shoqërore | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Shtëpia | |||||||
10 | Shtëpia | |||||||
11 | Të ngasësh makinën | |||||||
12 | Puna | |||||||
13 | Loja | |||||||
14 | Ushqimi | |||||||
15 | Ritet e kalimit | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Tu mësojë studentëve rëndësinë e klasës sesi mendojnë dhe sillen anglezët | |||||||
2 | Tu mësojë studentëve historinë britanike nga fundi i pushtimit Romak deri në Revolucionin Industrial | |||||||
3 | Ti lejojë studentët të vlerësojnë dhe kuptojnë sesi historia ka influencuar në shoqërine e sotme dhe formimin e sitemit politik në britani | |||||||
4 | Ti tregoje studenteve sesi anglezët ndërveprojnë dhe pse ata zgjedhin forumet dhe mënyrat sesi shprehen | |||||||
5 | Të jenë të aftë të identifikojnë sesi kultura e tyre dhe ajo britanike është e ndryshme dhe të bëjnë pyetje rreth ngjashmerive dhe ndryshimeve të ketyre kulturave | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 25 | ||||||
Kuize | 1 | 15 | ||||||
Projekte | 1 | 20 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 1 | 5 | 5 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 3 | 3 | |||||
Provimi final | 1 | 5 | 5 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 119 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.76 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)