
Emri i Lëndës : Gjuhësi e Aplikuar | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ELL 202-1 | A | 4 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs është përpiluar që të pajisë studentët me një mundësi për të reflektuar dhe për të zhvilluar të kuptuarit e tyre të aspekteve teorike dhe praktike të të mësuarit dhe të nxënit të mëtejshëm të gjuhës. Ajo i inkurajon nxënësit të zhvillojnë një bazë të gjerë teorike që reflekton hulumtime aktuale më të fundit brenda gjuhësisë së aplikuar dhe disiplinave të përafërta. Përveç kësaj, ky kurs bën lidhjet midis disiplinave të ndryshme që kontribuojnë në njohuritë tona të mësuarit dhe çështjet që lidhen me pedagogjinë dhe të mësuarin e gjuhës. | |||||||
Objektivat | Kursi ka për qëllim: - T’ju japë studentëve një pasqyrë të historisë dhe zhvillimit të gjuhësisë së aplikuar - T’i njohë ata me natyrën ndërdisiplinore të gjuhësisë së aplikuar, - T’i inkurajojë studentët të tregojnë njohuritë e tyre mbi parimet e mësuara - T’i prezantojë me nivele dhe qëllime të përshkrimit të aplikuar - T’i prezantojë ata me mësimdhënien e gjuhës, testimin dhe standardizimin etj | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje në gjuhësinë e aplikuar. Konceptet bazë | |||||||
2 | Parashkrimi dhe përshkrimi i gjuhës. Gjuha e fëmijëve | |||||||
3 | Gjuhët në botën moderne dhe rritja e gjuhës angleze | |||||||
4 | Gjuha angleze dhe lingua franca | |||||||
5 | Metodat e mesimdhënies së gjuhës angleze | |||||||
6 | Gjuha dhe komunikimi. Kompetencat gjuhësore dhe kompetencat komunikuese | |||||||
7 | Ndikimi nga kompetencat komunikuese | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Kiltura dhe konteksti. Analiza e ligjëriimit. Pragmatika | |||||||
10 | Përkthimi, kultura dhe konteksti | |||||||
11 | Gjuha dhe bindjet. Stilistika letrare | |||||||
12 | Analiza kritike e ligjëriimit | |||||||
13 | Përvetësimi i një gjuhe të dytë | |||||||
14 | Korpusi i gjuhësisë | |||||||
15 | Vlerësime | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | Prezantime PPT | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Kuptimi i koncepteve të gjuhësisë aplikuar | |||||||
2 | Analizimi i teorive të msimëdhënies dhe msimënxënies të një gjuhe të dytë | |||||||
3 | Aftësimi i të qenurit në gjendje për të punuar një projekt në këtë fushë | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 20 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 0 | 6 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 5 | 5 | |||||
Provimi final | 1 | 8 | 8 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 119 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.76 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)